30 czerwca 2018 11:49 | Aktualności

Dwudniowa wycieczka po Bieszczadach

18-19 czerwca br. chętni uczniowie z klasy IV-VII  pod opieką pani B. Majki, pani K. Jagiełły i kierownictwem pani B. Kozak mogli podziwiać piękno Bieszczad. Przez cale dwa dni towarzyszyła nam pani przewodnik, która podczas podroży przekazywał różne ciekawostki oraz historię niektórych miejscowości i regionów, zwiedzanych miejsc.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy ruiny zamku, miasto Lesko  oraz zaporę wodną na Sanie w Solinie. Ogromne wrażenie wywarł na uczestnikach wycieczki rejs statkiem po jeziorze Solińskim.

Drugiego dnia tuż po śniadaniu przejechaliśmy Wielką Pętlą Bieszczadzką, zwiedziliśmy Cmentarz Wojenny w Baligrodzie, pojechaliśmy w Bieszczadzki Park Narodowy, gdzie meliśmy przyjemność przejść górskim szlakiem na Połoninę Wetlińską do schroniska "Chatka Puchatka". W BPN spotkaliśmy żubry,  a w drodze powrotnej do pensjonatu zwiedziliścy także Cerkiew Prawosławną.

Pomimo ogromnego zmęczenia wycieczka była bardzo interesująca, pełna pozytywnych wrażeń.

Wycieczka w Bieszczady 2018r.